Alla inlägg under december 2013

Av Izabella Cyprowska - 31 december 2013 13:08

Hej! Här sitter j och håller på att ladda min videokamera. Men lungt jag har redan börjat på att filma ``min Nyårafton``Så lungna er   Har inte gjort så mycket speciellt idag men som en vanlig människa!!   Men vad gör ni?

Av Izabella Cyprowska - 29 december 2013 14:01

Hej! Har fullt upp nu så att det går lite segt med bloggen och youtube. Måste städa, ska baka idag   Ni vill att jag ska göra en bak video, men idag har jag gäster så... När dom får en egen lägenhet så kan jag göra sånna bakvideos!

Men vi hörs! PS: Håller på att göra en firts impression!  

Av Izabella Cyprowska - 27 december 2013 11:52

Hej. Jag vill ha lite tips från er vad jag kan göra för video idag? Idag så ska jag åka till mellandags REAN! Så vill ni ha en haul på det eller? Ska shoppa lite för mitt present kort som jag fick i julklapp!   Så kommenteragärna?!

Av Izabella Cyprowska - 26 december 2013 16:18

.....Det var helt fantastisk på julafton! Helt klart BÄST. Vi hade kul hemma hos farmor! Vi åt julbord, med prins korvar,köttbullar,potatis gratäng och mycket annat! Vi började öppna paketen vid klockan 5-6,åkte hem till mamma 6-7 och hade kul! Denna julafton detta året var helt klart BÄSTA julafton jag har varit med om! Ska börja spara pengar nu till en NY video kamera från Canon! Den heter Canon LEGRIA HF M56 videokamera! Den som jag har nu är ursel...

Det blir inte så bra HD eller vad man ska kalla det. Men hoppas att ni fick ha det bra som jag hade, så hörs vi!  

  

Av Izabella Cyprowska - 26 december 2013 14:49

Håller på att redigera The sisters TAG som ni har väntat på! Kommentera nere i kommentars fältet på youtube när den kommer upp vilka videos jag och Monika kan göra!

Av Izabella Cyprowska - 25 december 2013 19:55

Är klar med att redigera- My Bedtime Routine! Änklingen. Det tar ganska långt tid faktisk .... Har ont i ryggen av allt sittande!

Av Izabella Cyprowska - 25 december 2013 19:14

Nu håller jag på att gära en night routine så hejdå!

Av Izabella Cyprowska - 25 december 2013 08:35

E.l.f matte lip Color är en väldigt krämig och fin färg. Färgen coral ger en väldig neutral färg på läpparna. Man kan även använda e.l.f matte lip Color som en läpp penna, väldigt smart och bra.

Ovido - Quiz & Flashcards