Alla inlägg under april 2014

Av Izabella Cyprowska - 30 april 2014 07:22

Av Izabella Cyprowska - 29 april 2014 20:19

Idag var det sista dagen i skolan i veckan eftersom att det är Valborg imorgon så Jepp, #LOOOV !!! Skönt

Av Izabella Cyprowska - 26 april 2014 14:49

Idag så var jag ju i Kristanstad och då köpte jag bara en sak, men är riktigt nöjd med den! Jag köpte ett EOS lip Balm i Honeysuckle honeydew. Det är typ en "ny" smak/doft! Är nöjd med det, den kostade 89kr på Åhléns!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Izabella Cyprowska - 26 april 2014 12:09

Ska till Kristianstad för att syrran skulle ha nån "dräkt" till skolavslutningen när dom spelar brännboll, jag tänkte passa på att kolla om dom jag fått in bb lips på H&M här hos oss! Och så skulle jag köpa en annan sak på parfymeri 1

Av Izabella Cyprowska - 25 april 2014 06:46

Då var det fredag igen, ska kanske på pulsen idag:) Ska bli kul! Men nu ska jag kolla på lite videos och sen cykla till skolan!

Av Izabella Cyprowska - 24 april 2014 16:51

Ja, dår är det snart helg igen,så skönt! Nästa vecka har jag/hela min skola ledigt i tre dagar (Onsdag,Torsdag,Fredag) Så då blir det bara två dagars skola (skönt) Funderar mycket vilka videos jag kan göra (kommentera) Idag så var 4:orna och 5:orna på teater di Osby! Vi såg- Barnen från Yttre rymden. Den varade i 55 min. Om jag ska vara helt ärlig så var den, den dåligste teartern jag har SETT. Men ja, nu ska jag ta och spela in en video och sen cykla bort till biblioteket för att lämna böcker

Av Izabella Cyprowska - 21 april 2014 20:12

Ja... Imorgon är det skola. Vad ska man säga? Men jag är iaf spänd på skolan faktiskt, alltså man känner att alla kompisar som man inte har träffat på en vecka kommer vara där! Men det jag mest är spänd för att SOMMARLOVET!

Ovido - Quiz & Flashcards