Alla inlägg under januari 2014

Av Izabella Cyprowska - 30 januari 2014 19:05

Hej alla mina lovers! Idag fick jag hem ett paket ifrån http://www.vidaxl.se och det var studio lampor! Jag prövade dom idag och det blev vitt ljus som är perfect!? Ni få se att det är bättre ljus i min nya video som håller på att redigeras just nu men , men vi får se om ni blir nöjda?!

Av Izabella Cyprowska - 29 januari 2014 09:56

  Tja allihopa! Det var länge sen! Skola,läxor, plugga! Jag är sjuk idag men men, våra gäster har gjort mig sjuk av att vara här!  Så här ser det ut hos oss!  

Av Izabella Cyprowska - 26 januari 2014 14:00

  Hejsan! Det var länge sen! Har skola, läxor, plugg, och massa annat! Idag tänkte jag har en live på min youtube kanal! Kl: 14:30! KOM dit! Ni får fråga mig MASSA frågor då om en halv timma! Ses  då!  

Av Izabella Cyprowska - 14 januari 2014 18:32

Hej! Nu är en video uppe, sitter och vilar/chillar! Idag har det varit en lång dag! Vi slutade inte i skolan fören kl: 15.25 , alltså fem i halv fyra! Det har varit en bra dag. Det har varit kul på rasterna, ska sova över med min bästis på lördag , SKA BLI SÅ KUL!

Men idag har jag filmat en mini Haul! Fick lite presenter av min Mamma, TACK! Men imorgon så slutar vi kl: 13.50 ! Tio i två! Men vi hörs !

Av Izabella Cyprowska - 11 januari 2014 20:30

Hej! om ni har kollat in på youtube så vet nog ni kanske vad jag pratar om?! Jo, så här är det. Idag var jag på iKea och kollade på lite nya saker till mitt rum! Vill kikade ocg kikade,och så kom vi fram till ett nytt smink bord! Vi köpte det, åkte hem och månterade upp det! Nu har jag satt in all smink och alla småskaer som man har på,i ett smink bord! SÅ HILMA NÖJD ! Vill ni att jag ska göra en UPD. My Makeup Collection?! För att jag känner för det! Så skriv nere i kommentarerna om ni vill det!   Så vi hörs snart igen! HEJDÅ....  

Av Izabella Cyprowska - 10 januari 2014 17:03

Kollar just nu på "The Walking Dead" Den är den bästa alltså! Jag kollar på den på Netflix ! Den är värkligen jätte bra! Rekommenderar den filmen till er! Den handlar om Zobies som smittats när dom biter i en människa! Det smittats jätte mycket eller vad man ska säga ? BÄST!!!

Av Izabella Cyprowska - 10 januari 2014 16:55

??? Tja! Vet ej inte fortfarande vad jag ska göra för inlägg, jag vet ni har kommenterat för inlägg jag ska göra men det är ju svårt!

Av Izabella Cyprowska - 6 januari 2014 10:10

  Sitter här och bloggar om ingenting?  

Ovido - Quiz & Flashcards