Alla inlägg under mars 2014

Av Izabella Cyprowska - 30 mars 2014 09:34

Myser med Nemo i sängen !

Av Izabella Cyprowska - 22 mars 2014 13:51

Är på väg till Kristianstad, nån som kommer vara där? Kom fram om ni ser mig!

Av Izabella Cyprowska - 22 mars 2014 10:45

Ska åka iväg till Kristianstad för att vår shoppa, ska bli riktigt kul! Vill ni ha en Haul video när jag kommer hem?? Kommer kanske inte ens åka vi får se!

Ses/ Kram!

Av Izabella Cyprowska - 19 mars 2014 15:19

Nu har jag filmat en video och redigerat den, håller just nu på att lägga upp den!
Kl 4 ska jag åka till bad huset för att bada. Det ska bli riktigt kul att få vara med sina vänner och äta godis!
Idag i skolan gick det ganska bra faktiskt, vi hade Eng, So,Matte och No. Idag jobbade jag extra hårt för ni vet att jag vill bli en Makeup artist! Man måste ganska bra betyg för att komma in på den skolan i Stockholm som jag HOPPAS att jag kommer in där!

Men men, vi ses!

Av Izabella Cyprowska - 13 mars 2014 18:19

Hej! Ni bet väl att ni ha alltid önskat er en Sanning elr konka video och nu har jag redigerat klart den och den kommer upp ikväll!

Av Izabella Cyprowska - 9 mars 2014 10:32

Igår var jag i Malmö på Emporia och då gick jag in på Hollister, Sephora, kicks, H&M, Glitter och ur och pen , glömde Cubus! Men jag kom hem med bara 4 grejer:)! Jag köpte saker på Hollister, kicks och H&M


Jag köpte: M?A?C- Prolong Wear Concelaler (NW15)
MNY- Better Skin Foudation
Isadora nagellack- 760 POSEIDON

HEJDÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards