Alla inlägg under november 2013

Av Izabella Cyprowska - 30 november 2013 15:44

Hej i förra inlägget sa jag att jag skulle dra till Pappa men han ska hämta mig vid halv sju så att en till video kommer upp efter mina Nivember favoriter som är på väg upp nu! Kommentera vilken video jag kan göra?!

Av Izabella Cyprowska - 30 november 2013 13:41

Hej om typ en timme efter jag har lagt upp min video ska jag dra till Pappa! Eller om två timmar typ! Vi ska åka och bowla igen nu runt klockan 5-8 tiden vet inte riktigt än? Ska ladda upp en November favoriter !

Av Izabella Cyprowska - 29 november 2013 06:34

Ska steka bacon och ägg!! Mums....Godmorgon!

Av Izabella Cyprowska - 28 november 2013 08:00

Imorr'on har jag lovat mig själv och Mamma att gå till skolan!! Idag har jag ont vid bröstet och foten och ont i halsen !! Kan det bli bättre?

Av Izabella Cyprowska - 27 november 2013 16:08

Väntar tills Mamma kommer och hämtar mig!

För då ska jag göra en video om Elf för mitt Paket kom ju igår!

Så är ni taggade? För det är jag!!

Av Izabella Cyprowska - 27 november 2013 08:44

Sjuk!! Idag måste det komma upp en video!!

Mitt Elf paket kom igår men videon blev 10 min lång så jag ska spela in den idag istället när jag kommer hem till Mamma!

Blir inte ledsna Mamma råkade öppna paketet men produkterna är i sina egna förpackningar!

Jag vet inte vad som är fel med mig men jag har nu nästan varit sjuk i 2 veckor!!

Men vi får hoppas på det bästa! Ses!

Av Izabella Cyprowska - 26 november 2013 13:19

Hej om ni läste mitt instagram inlägg så vet ni nog vad jag menar! Elf!! Jag har beställt från E.L.F ! Det borde
komma nån gång i veckan eller nästa!


Vi få helt enkelt se då! Om ni vill ha Rewiew/First impression så kommentera!!? !

Om typ två månader kommer jag få att beställa från craycray.se ! Om ni undrar varför jag inte får nu är för att jag har ju beställt från Elf och jag har typ bara två hundra kvar på mitt konto och att igenkligen fick jag inte ens beställa smink eller köpa nåt smink till nästa år!


Och jag har smink förbud!! Inte att jag inte får sminka mig utan att jag inte får köpa nåt smink till nästa år.

Hoppas att ni förstår mig ! Det kommer upp en video på yt imorr'on!

Av Izabella Cyprowska - 26 november 2013 06:15

Mår så illa att jag vill kräkas!!:(

Ovido - Quiz & Flashcards