Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Izabella Cyprowska - 2 oktober 2013 21:33

Hej ... Ligger i sängen och sitter med datorn i famnen. Kollar på grejer på youtube. Alltså videos då. multiplikation imorgon i skolan...... NEJJJJJJ!!!!!! Hatar multiplikation!!!! OBS? Har inte tränat.......... Hejdå

Av Izabella Cyprowska - 2 oktober 2013 19:37

Hej! Ni kanske känner igen mig från en annan blogg som heter: Mspgodisgirl.bloggplatsen.se Jag har slutat där men jag ville börja om med en annan blogg. Så det blir denna bloggen så hoppas att ni kommer gilla den här bloggen. Jag heter Izabella och är 10 år!  Jag heter Izabella Cyprowska på min youtube kanal! Och förresten jag har också hittat en typ ny gammal sida som heter: www.kimstore.se   Dom har smink Skönhet.... Och massa annat och smycken också! Jag tycker att deras sida är billig bra och ja.... jätte bra helt enkelt. Tycker att ni ska gå in på den sida och kolla vad bra saker dom har där...Men hoppas att ni kommer gilla min blogg ! Så ses vi så länge!! Hejdå

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards