Alla inlägg under november 2013

Av Izabella Cyprowska - 25 november 2013 17:28

Förlåt att jag inte har bloggad så mycket på sistone! Läxor, plugg, skola, sjuk! Och nu när vi pratar om sjuk och sånt därt, så ska jag säga er att jag har vinterkräksjukan, fick det i onsdags! Började må illa va trött och massa sånt ! Imorse så kräkte jag tillslut! Japp, det kom upp och bläääää!! Så det kommer tyvärr inte upp nån video idag, men imorr'on hoppas jag!! Ha en trevlig kväll!!??

Av Izabella Cyprowska - 21 november 2013 23:07

Av Izabella Cyprowska - 17 november 2013 15:37

Av Izabella Cyprowska - 13 november 2013 17:22

Alltså jag vet inte hur jag ska börja det hör inlägget?? Alltså TACK såå sjukt mycket för 94 Preumeranter på Youtube!! Det betyder så sjukt MYCKET!!!!! Love you guys!!?

Av Izabella Cyprowska - 12 november 2013 18:03

Idag har det varit en stressig dag. Vi ska ha prov i biologi på tisdag nästa vecka!! Ska bli spännande? Idag på morgonen när jag kom till skolan, så när vi lekte 21 det är ett basket spel, så fick jag basket bollen rätt i ansiktet!? Jag fick näs blod, och nu har jag skit ont läppen? Det har blivit en spricka i läppen? Men vi få se när en ny video kommer upp?! Några förslag på videos??? Kommentera! Hejdå!

Av Izabella Cyprowska - 11 november 2013 06:42

Cardigan: Ullared
Linne: H&M
Tajts:Kapphal tror jag
Sockor: Ica maxi.

Av Izabella Cyprowska - 10 november 2013 20:08

Hej idag är det Farsdag! Och imorr'n ska jag ge Pappa en present för idag är det sista dagen på veckan jag ör hos Mamma! Alltså imorr'n ska jag till Pappa! Så efter skolan ska jag köpa nåt till Pappa!:) Glad! Tack för 89 följare på youtube! Och på fredag är det! PULSEN!! Såå himla Taggad! Men Hejdå så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards