Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Izabella Cyprowska - 3 mars 2014 17:45

Hej, jag har hört att många undrar när och hur många år jag fyller! 

Jag fyller 11 år detta året och det är 118 dagar kvar, alltså fyller jag år den 30 Juni 2014! 


Jag är så spänd!!!

Jag önskar mig redan nu vad jag önskar mig i födelsedags present!

En NY Cykel, bank kort, pengar och present kort!


Inte så mycket men ändå, ganska dyrt!


När fyller ni år?      Hej På er!!!!!!  

Av Izabella Cyprowska - 3 mars 2014 07:23

Hej! Kl är nu kvart över sju och jag ska snart åka till skolan! Idag så är det en kort dag i skolan och imorrn kan jag få sova ut mig, vi har Studio dag imorrn:) Men nu ska jag gå till bad rummet och borsta tänderna!


Vad vill ni ha för video idag?

MÅNDAG Outfit
T-Shirt: H&M
Tight's: H&M
Öronhängen: Pices&Beauty

Ovido - Quiz & Flashcards