Alla inlägg under oktober 2013

Av Izabella Cyprowska - 8 oktober 2013 13:28

Har varit i Wanås nu !! Har varit så kul!!! Vi har ätit gått och kollat på konst och mycket mer!:) Är på väg hem till skolan nu för att vi har inte slutat skolan än?!:):(

Av Izabella Cyprowska - 7 oktober 2013 19:35

Hej har varit en toppen dag idag också!? Sitter och kollar på min nya video som är uppe! Den heter September favoriter! Så in och kika!

Av Izabella Cyprowska - 7 oktober 2013 14:13

änklingen är skolan slut!!!!

Av Izabella Cyprowska - 7 oktober 2013 07:10

Ska gå ner och äta frukost nu! Har precis vaknat och fixat mig!:)

Av Izabella Cyprowska - 6 oktober 2013 21:11

Ska snart sova?!! Skola imorgon:( Nä det är ju bra :) kollar på Amanda Wikström nu på en Get ready With me

Av Izabella Cyprowska - 6 oktober 2013 18:09

Imorgon börjar en ny vecka som heter v.41 Och på tisdag ska jag åka till Wanås konst med klassen!! Ska bli jätte kul ska ta med mig mobilen och fota lite!! Kommer lägga ut nåt här på bloggen!! Ska va där nästan hela skol dan kommer åka hem från Wanås konst runt klockan 2-3... Vet ej än?
Och på fredag ska jag till Köpenhamn och jag ska gå på nån marknad där? Vet ej vad den heter? Ska kanske också åka till Legoland? Ska bli jätte kul om jag åker till Legoland eller inte? Men jalla fall vi ses!! Hejdå! Har varit en toppen dag idag också!! Grattis till min bästis som fyller 10 år idag!!! GRATTIS GRATTIS!!!!!!!

Av Izabella Cyprowska - 6 oktober 2013 14:47

Är hemma hos Famor nu. Sitter och tittar på tv! ?

Av Izabella Cyprowska - 6 oktober 2013 14:01

Ska till min famor snart! Har tvättat håret för imorgon är det skola!?Nu ska jag torka håret men vi ses! Hejdå så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards