Alla inlägg under oktober 2013

Av Izabella Cyprowska - 6 oktober 2013 12:39

Håller på att ladda upp en ny video! In och kika!?

Av Izabella Cyprowska - 5 oktober 2013 19:53

Ska sova nu. Men det har varit en toppen dag idag. Vi har bakat kanel bullar. Och jag har fått 45 Följare på youtube. Är bara så glad! God natt på er??

Bara så att ni vet denna bilden tog jag inte idag!:) Det var när jag var hos Mamma!:) God natt!?

Av Izabella Cyprowska - 5 oktober 2013 15:17

Har bakat kanel bullar idag!!! Var såååå kul.....!!!!!!

Av Izabella Cyprowska - 4 oktober 2013 18:52

Sitter och tittar på Lauren!!

Av Izabella Cyprowska - 4 oktober 2013 15:17

Det är änklingen.... FREDAG!!!!!! Ska baka kanel bullar imorgon !!!!! Ska snart gå till Ica och köpa grejer till kanelbullarna imorgon och köpa ett nytt läppstift för min lilla syrra tog sönder mitt ett jätte fint rosa.... Men ja hejdå!

Av Izabella Cyprowska - 4 oktober 2013 15:07

Är hemma från skolan änklingen. Sitter vid datorn och är på youtube... Kollar om nåt nytt har kommit upp!?

Av Izabella Cyprowska - 3 oktober 2013 16:31

Hej var på marknad idag! Var as kul köpte den här käppan där.Den kostade 100kr var as billigt för en sån kepa!!

Av Izabella Cyprowska - 2 oktober 2013 21:33

Hej ... Ligger i sängen och sitter med datorn i famnen. Kollar på grejer på youtube. Alltså videos då. multiplikation imorgon i skolan...... NEJJJJJJ!!!!!! Hatar multiplikation!!!! OBS? Har inte tränat.......... Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards